En vanlig söndag

Idag så har de varit en riktig slö-dag!
Jag har gjort lasagne (försökt :P ) och tvättat, suttit här och framför tvn. Men det är ju faktiskt söndag och då ska man vara jätteslö!
Så nu ska ja dricka upp min cider, ta en dusch och kolla på nå film som gick på tvn ikväll.

Och imorrn börjar man att jobba igen, dryygt. Känns lite jobbigt faktiskt, tror vissa förstår va ja menar. ;)

Undra när min älskade Malin och hennes Roger ska komma hit då? Hoppas dom kan pallra sig hit snart. Malin, ja måste faktiskt tala om en sak för dig. Det är fan jobbigt att ha distansförhållande med dig, eftersom vi inte ens ringer gratis till varandra. :P

Nä nu ska ja ta och hoppa in i duschen!

Over and out

Ps. Jag älskar min Henrik Källström över allt annat!






Dagens Bästa:                 Kramas med Henke 
Dagens Sämsta:             Min lasagne, jag är verkligen ingen kock :P
Dagens Vill ha:                Kladdikakan, Jag saknar henne otroligt mycket!
Dagens Klädsel:              I Henkes gamla mjukisar, linna å mjukis-tröja
Dagens låt:                       Dj Carpi
Dagens dummaste:       Kasta en strumpa i henkes huvud, förlåt :P
Dagens köp:                    Mat
Dagens humör:              Trött men glad 

(Har snott av kladdikakan, men hon älskar mig så jag får det om ja vill. :) )



Tillsammans är vi bäst :)



DIRTY! Nej då, men en farväl puss iaf. :(



Jag och min eviga kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Naaaw, tears in my eyes.. and hahaha jag hittade dig :P sökte på google efter kakaoböner och founda Criollo :P Nu måste du verkligen uppdatera denna minst lika ofta som jag gör med min :P

Distansförhållande är inte riktigt våran grej, från varje-morgon beroende till detta är fan elakt :P



o du nu ringer ju jag gratis till dig iaf :)



kisses

2008-08-30 @ 21:38:53
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0