5 Dagars semester! :D

Imorrn så åker jag och mitt hjärta äntligen till Sthlm, fan vad jag har längtat!
Så på torsdag ska vi göra stan och shoppa julklappar, på fredan så har mamma tagit ledig så det blir en heldag med bara mamma, henke och jag.
Sen på kvällen så ska vi åka en 24-timmars Finlands kryssning med syrran, anders och resten av famlijen och kommer hem på lördag. Och då måste jag pussa hejdå till Henke som ska åka vidare till Bollnäs en snabbis.
På söndan så åker jag från Sthlm med tåg och Henke möter upp mig i bollnäs på tåget.
Fan va skönt det ska bli att bara få vara med dom man älskar, i staden jag älskar och göra det jag älskar, shoppa!! ;)

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0