Annandag jul

Nu är julafton över, lite tråkigt måste ja få erkänna. Firade min första jul utan hela familjen för första gången, men jag fick ju vara med min älskling. Och det är ju det som räknas! :) Vi hade en lugn julafton med god mat, en massa julklappar förstås och ingen stress! Det blev helt enkelt en väldigt lyckad jul!
Imorrn så kommer Malin, Roger och Matte också, ska bli grymt kul! Har inte träffat Malin sen i somras så det är efterlängtat nu! :D
Vi ska dra på Holiday och utnyttja våra sista gratis-biljetter på badet där, och det är ju inte helt fel eftersom dom går ut efter års-skiftet.

Men nu ska jag börja göra kväll så jag är pigg och glad när Malin å co kommer hit! :D

Over and out


Va tvungen att lägga in en bild dit vi ska imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0