Home again

Nu är jag tillbaka i Järpen igen. Fan va roligt det har varit i Sthlm. Kändes jättehärligt att träffa familjen och bara få ha det så himla bra. Men jag måste få erkänna att jag får lite "hem-längtan" när jag är där nere..
Va ju på Finlands-båten också. Va riktigt härligt att få festa och dansa fram till morgonen. Sen var det några väldigt få timmar innan man skulle upp på frukostbuffen, men det var lika gott för det.
Jag passade på att handla på Taxfreen också såklart, en flaska rosa champagne tills på nyårsafton (dock inte äkta champagne, men vem fan har råd med det), baileys, amarulla och likör 43, plus en massa godis och annat smått och gott såklart. :)
Fick en tidig julklapp av mamma och pappa också. :) En ny telefon!! Jippie, äntligen!
En sån här:


Tänkte också lägga in några bilder från resan.


Lillgumman på resan ner.


Hjärtat ligger i hytten och slapper


Glada syster va ju också med såklart.


Hjärtat på båten. (Ser ut som ett spöke i fönstret strax ovanför Henkes huvud, men det är bara jag. :P )


Och vi två. <3 Båda ser lite dragna ut, men ja tror faktiskt inte att vi är det än. ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0