6 månader, today <3

Idag så har jag och mitt hjärta varit förlovade i 6 månader! :) Det tänkte vi fira genom imorn genom att åka in till Östersund och bo på hotell en natt, dricka champagne och ja ska shoppa shoppa shoppa pch SHOPPA! :D Hehe Jag och snärtan ska nog gå på bio en sväng och så kanske det blir ett glas vin på krogen.
Känns jätteskönt att lämna bort hunden en dag och bara få bry sig om oss själva en dag. Ja tror verkligen att vi kan behöva det.
Ja va ju iallafall lite söt imorse, ja hade köpt två presenter till Henke imorse. :) En sån här axe-lukta gott grej och en kort prenumeration på en biltidning. (Ica har ju inte så stort utbud på resenter, haha)

Nej usch, undra om man kanske ska hoppa in i duschen idag. Känner mig inge vidare frisk och de brukar ju hjälpa. Fick åka hem från jobbet igår för ja hade feber, (fast ja tror iof att den har gått över nu) så nu är det mest den här förbaskade mensvärken som plågar mig. Och min PMS som plågar Henke. :p

Over and out

Jag och min älskade <3

Kommentarer
Postat av: Roger

Till Henke:

I jul får du fixa så vi kan åka skoter en dag när jag och Malin kommer och pussar på er! PS, vill ha en egen skoter, vågar inte åka bakom dig!

2008-10-24 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0