Bada Donna

Idag så har ja varit hemma och tagit de lungt, fixat och donat lite bara. Skönt. :)
Ja har dessutom hunnit med att bada Donna. :D Hon tyckte defenitivt inte om det, men hon va hur duktig som helst. Hon stog still hela tiden och hon gnällde inte ens. Och självklart va ja tvungen att knäppa kort. :)

Donna i duschen :)


Lill-bäbisen ligger i mitt knä och torkar


Donna verkar glad över att det äntligen är över! :)


Men nu ska ja lägga in låtar på min nya fina mp3 som ja fick i fredags av min underbara pojke som ja älskar över allt! <3

Over and out

Kommentarer
Postat av: malin

tills han blir bra, hehe. Han har hela rumpan rakad för han har 8 cm operationsärr.

vi ska ha honom en vecka nu, sen får han vara hemma några dar och sen tar vi honom ett tag till osv,



skulle ni komma ner nå till gävle eller hur var det?

vi åker nog upp den 22dec så då nån dag där tänkte vi svänga ännu högre upp och komma förbi er :)

2008-11-03 @ 10:26:39
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: malin

vi ska åka till Görvik, utanför hammerdal och borgvattnet typ. hoppas ni hinner komma ner nått innan jul också :)

2008-11-04 @ 08:33:55
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: malin

vi åker upp den 22 troligtvis. och förhoppningsvis.

sen stannar vi kanske en vecka eller så.

Måste nog jobba över nyår så då måste jag vara hemma.

2008-11-04 @ 22:28:17
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0