Jag ser det snöar! :S

Jag slog upp mina små bli imorse, tittade ut genom fönstret, och sen så va den här dagen förstörd! (okej, riktigt så illa va de kanske inte, men nästan!) Det SNÖAR ute! Fast eftersom det är plus grader ute så vart det bara slask på backen, men ändå. Det är ju bara den 4e oktober idag, då ska det faan inte snöa!

Idag har ja iaf tänkt och städa ordentligt i lägenheten för ja en av mina chefer ska komma hit och äta middag. Usch va det där lät formellt, :P men riktigt så är det ju inte. Hehe, han kommer hit i kompis-syfte. ;) Men det städas behövs ju iaf, annars vågar ja nog inte bjuda hit nån överhuvudtaget. :P
Så ikväll blir det kyckling, färsk pasta och cheesekace till efterrätt. :) Mums mums

Nää nu måste jag nog gå och diska klart. :(


Over and out

Dagens Bästa:
                Min supergoda frukost
Dagens Sämsta:             Det snöade imorse
Dagens Vill ha:                En stor fin lägenhet
Dagens Klädsel:             Mjukisar, svart linne och en vit tröja
Dagens låt:                       En skitbra låt från en reklam, fast ja kommer inte ihåg va de va för reklam :P
Dagens köp:                     Frukost, allt ja har köpt än så länge
Dagens dummaste:       Kommer inte på nåt dumt ja gjort idag, so far so good :)
Dagens humör:               Väldigt sviktande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0