Östersund

Nu har vi kommit hem igen efter våran lilla östersundsresa. :)
Ååh va mycket ja har handlat!! :D Känner mig skit fattig nu om ja ska vara helt ärlig. Har köpt en stoor skön vinterjacka, en svart tub klänning som ja ska ha på halloween, en bh att ha under klänningen, en väska, en foundation + en massa annat smink, en locktång, strumpbyxor å sen kommer ja fan inte ihåg nå mer.
Och min älskling har varit väldigt generös mot mig i helgen! :) Ja har fått ett par jättefina vinterstövlar, en ny mp3 och så fick ja låna 1000 kr till jackan också. Han är ju faktiskt väldigt snäll ibland. :P

Ja tänkte passa på att lägga ut några bilder från hotellet också. :)


Sitter och väntar på tåget
På väg


Henke ligger på hotellrummet och väntar på att ja ska bli klar för kvällen.
baby


Henke igen. :P Morgontrött och bakis den här gången (Eller är han fortfarande full kanske?)
Morgon trött


Vårt fina badrum :)




Fina utsikten, O'learys....





Men nu ska ja på Q8a med Donne och henke å träffa Emil som jobbar kväll ikväll.

Määäälin I miss you!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Henke

haha fan va fet ja såg ut på bilden, förresten så tycker ja om att skämma bort min malin med mina bidrags pengar :D älskar dej

2008-10-25 @ 22:19:38
Postat av: malin o Roger

Vaddå? kommer ni ner till Gävle eller whaaat!

2008-10-25 @ 23:14:57
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0