This is me, and only me

Idag så tänkte jag skriva ett inlägg där ja berättar om vem jag egentligen är. För dom dom inte vet det än!

Okej, jag tänker göra en lista:

*Mitt namn är Malin och jag är 19 år.
*Jag är bosatt i Järpen tillsammans med min sambo och min hund.
*Jag jobbar å ett industri företag som heter Norrmontage. Tillsammans med en tjej och en jävla massa killar.
*Jag är en usel flickvän, som ljuger och bedrar.
*Jag älskar hästar, och de flesta djur över huvudtaget.
*Jag är en kass vän som sviker, är falsk och dessutom så verkar jag ljuga ibland.
*Jag utnyttjar alla som tänker med kuken.
*Rosa är en av mina favorit färger.

Ja det va vad jag kunde komma på för tillfället. :)
Just ja, ja hitta en låt om mig dessutom:

http://www.youtube.com/watch?v=4csh-5WUZh0

Over and out


Kommentarer
Postat av: malin

Nej men gumms, har det hänt något ??

Eftersom du skriver att du är en usel flickvän och en kass vän? blir grymt orolig



Du är inte värdelös!!!!

2008-10-12 @ 11:55:52
URL: http://kladdiakakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0