Vill flytta..

Jag har jobbat hela dan, drygt. Jag är så himla trött jämt känns de som, tror ja börjar bli sjuk. Och dessutom så har ja fått ett blåmärke under foten. Vem fan får ett blåmärke UNDER foten?? Jag då tydligen...

Jag vill flytta till en ny lägenhet, men en normal hyresvärd och utan alkoholister, tjuvar eller störda pizzabagare! Ja vet inte ens om ja vill veta vem som ska flytta in i lägenheten bredvid...
Men ja ska iaf ringa Åre hus imorrn och försöka få visningar på några nya ställen! Skulle kännas så grymt bra att få en större lägenhet med balkong. Åhh ja vill, ja vill ja vill! :P

Men nu ska ja krypa upp i soffan med Henke och kolla på en romantisk film och käka popcorn! :)

Over and out

Dagens Bästa:
                Näe ja fick komma hem och pussa min babe
Dagens Sämsta:             Jobbat
Dagens Vill ha:                Ny lägenhet
Dagens Klädsel:            Mjukisar, som vanligt :P
Dagens låt:                       Danegouros girl, kanske den heter :P
Dagens köp:                     Popcorn och passions-läsk
Dagens dummaste:       Jag har varit för slö för mitt bästa idag
Dagens humör:               Trött, ovanligt va?

Kommentarer
Postat av: Malin

hej din lilla fiiis :P

äre du som kommenterat anonymt till mig om min åldersnoja? i så fall så saknar jag dig också :)

2008-09-02 @ 20:50:28
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur gick det med att uppdatera då? skit dåligt eller?

Saknar ju dig fattaru ju!

2008-09-17 @ 21:37:33
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0