53 dagar :)

Idag så har jag faktiskt varit lite duktig. :) Jag har tagit hand om det lilla diskberget och så har ja städat upp i köket, sen så tog jag med Donna på en långpromenad i solen. Nu sitter jag bara och väntar på att syster ska ringa, hon är nämligen och kollar på en lägenhet åt oss. Spännande! :D
Den verkar vara helt perfekt, men det lär väl vara för bra för att vara sant. Hehe, och om den nu skulle vara det så lär väl inte vi få den.. Åh ja vill vill vill!!
Skulle va såå himla skönt om iallafall en sak kunde lösa sig nu inför flytten! :)

Over and out

Kommentarer
Postat av: malin

Förstår de:P miss u 2

2009-04-07 @ 20:19:32
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0