57 dagar..

Nu var det länge sen som jag kände lust att skriva nåt.

Idag så har det varit fin-väder, så jag och älsk har varit ute på lång promenad, riktigt härligt va det! :)
Sen så har vi bara myst med varandra och jag har lagat mat. Käka kyckling-frikadeller, hehe. Hade Kycklingfärs i frysen som vi inte riktigt visste vad vi skulle göra med. Så då vart det frikadeller i tomatsås, vart rätt gott faktiskt!

Nu har jag och Henke hittat en lägenhet som vi verkligen verkligen vill ha, så det är bara att hålla tummarna. Sen så ska jag på jobbintervju sen på ringbolaget, inte världens roligaste jobb kanske, men allt slår väl att städa hotellrum, hehe. ;) Sen så var det grymt sköna arbets tider, 09.30-17 måndag till fredag, hur nice som helst alltså! Skulle vara så himla skönt att få fasta arbetstider igen, och slippa jobba helgen!
Så jag hoppas verkligen att ni håller tummarna för mig! :) Skulle va så himla skönt om allt kunde lösa sig!
Men nu är det max 57 dagar kvar.. Åh de känns så himla långt bort.. :P Vill flytta NU!
Sen blir det inflyttningsfest, tjohoo! ;D

Men nu ska ja kolla på Robinson tänke jag.

Over and out

Ps. Ska försöka skriva lite oftare. ;)

Kommentarer
Postat av: malin

JAAAAA!!!! Nu sitter jag med hårfärg i huvve igen :P nu blir det mörkare för det såg lite gråhårigt ut :P Den bruna färgen jag egentligen vill ha är den som Carolina gynning hade, men då måste jag nog gå till en frisör :(

2009-04-04 @ 22:24:50
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: malin

På söndag den 12:e :)

2009-04-06 @ 12:56:46
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: malin

Den 28:e april :P

2009-04-07 @ 13:57:24
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0