Dan före dan före The BIG Day! ;)

Idag så har ja varit sjukt in-effektiv, inte bra! Men ja har fått lite gjort idag, och det är huvudsaken, och efter DP så ska jag göra ett rääcer ryck, för då ska henke kolla på TV. Han har bara 1 timme i veckan som han vill se på tv, så de kan han väl faktiskt få. ;P

Fick en rolig överraksnign från Buzzador idag, då vart ja glad. Så ni som känner att ni vill komma å hälsa på mig i nya lghten kan faktiskt få med er lite hem, fick typ 70 st engångs förpackningar med sminkborttagning och ansiktsrengöring från Neutrogena, plus att ja fick 2 stora flaskor till mig själv. :) Och allt för 0kr!! Alltid kul med gratis!  Tjoohoo, de gjorde min dag!
Här är mitt paket:



Fick också en veckorevyn idag, skojj skojj. Men måste adressändra eller säga upp alla prenumerationer, tror inte Henke uppskattar såna tidningar lika mkt som ja. Så känns onödigt att dom ska komma hit.

Får se om de blir crusingen nästa helg då, skulle va kul. :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0