Movie night

Nu så ligger jag framför tvn i soffan med datorn i knät och slöar. Ja tror att jag håller på att bli sjuk, har jätteont i huvet och så börjar jag bli superförkyld.. Hjärtat börjar också bli sjuk, så när han kommer hem ska vi mysa.
Ja ska slänga ihop en hemmagjord pizza och lägga fram en hög med filmer, så vi har sysselsättning hela kvällen. Problemet är bara att hitta nån film som man är sugen på att se.. men just nu är jag öppen för de mesta, orkar inte ha några invändningar..

Ja sitter och kollar lite halvt på super nanny, haha, men vissa föräldrar är ju helt slut i huvet, Om barnen är olydiga så får dom descinfections-medel (hur de nu stavas ;P ) i munnen, och så hade dom som argument att lite tvål dör man ju inte av, eller så slog dom ungarna. Vissa borde ju inte ens få skaffa ungar, tycker jag iallafall.

Men nu ska ja leta igenom skåpen efter nåt som kanske kan dämpa min huvudvärk å så ska ja göra lite pizzadeg innan ja hoppar in i duschen.

Over and out


Fruktansvärt het hatt måste jag säga

Kommentarer
Postat av: Therése, your darling

hihihi.. mycket sexig hatt. Jag vill ha dig i den. NU. Äh, pallra dig till bollnäs snart så jag får se dig kvinna :D Puss

2009-04-08 @ 22:44:47
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0