Onsdag

Idag så har hjärtat och jag försökt att packa, det gick sådär. :P Det slutade med att vi satt och trasslade ut och rensade mina smycken. :P
Men sen när Anton kom hit så fick jag iaf lite gjort, har blivit en svart sopsäck med saker vi ska kasta från sovrummet, och en med saker vi ska spara + 3 små kartonger som ska sparas. Intressant va? ;P
Och så vart ja så fruktansvärt sugen på cokladbollar, mums mums! :)
Jag snacka med Tove idag också (min bästa kompis från Ekerö), gud vad mycket minnen! <3 Så fick jag se en bilder på Donnas syskon, det va jättekul att se, dom är rätt så olika varandra. Vi började också snacka om att jag kanske skulle styra upp en tjejkväll hemma hos mig i nya lghten snart. Skulle vara riktigt kul! Trots att vi inte har träffat varandra på 1.5 år och haft ganska dålig kontakt på sista tiden så är det som att jag känner henne ut och innan fortfarande.. I miss you babe! :)

Men jag kan ju iallafall lägga in lite kort så ni får se skillnaden, och så kan jag skriva på ett ungefär vad dom väger så ni förstår vad jag menar med skillnad. ;P

     
Kelly kul nr:2                      Felix kul nr:2 (8-9kg)

           
Billy kull nr:3   (Ca:2,8kg)   Donna Kull nr:1 (4.1kg)     

      
Mamma Fanny (Ca: 5kg)     Pappa Nicke (Ca 3,5kg)

Men nu ska ja gå och sova. :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0