4 dagar, har inte riktigt fattat de än..

Nu har jag haft min sista helg i järpen, skönt..! Så nu är det bara 4 dar tills flyttlasset går, snart bara 3. Hihi!
Sen så ska jag och älsk ha några underbara dagar tillsammans i Gävle innan han lämnar mig själv där. :O Ja som alltid har haft nån att bo med, skumt... tur att det bara är för en månad säger jag! Vem ska annars hålla koll på mig!?! Tur att syrran bara bor på andra sidan gården, haha. Och så har ja ju Donna, men henne är det ju mest jag som får hålla koll på. Den lilla ligisten! ;P Hihi

Å på lördag så drar Therese till Kreta, svikare!! Näe då, jag är jätteglad för din skull!! Men ja längtar tills vi kan börja festat tillsammans igen. Hihi

Idag så har vi iaf varit duktiga å packat lite til. :) Går sakta men säkert, känns som vi borde skruva upp farten lite nu om vi ska hinna allt. ;P Det är sjukt mycket att göra innan man ska flytta, sånt som man inte ens tänker på.  Typ el-avtal, tv, internet och en vääldigt lång lista till med saker. Ska bli skönt när allt är över! :)
Och den 6e så ska ja dessutom börja jobba, jajjemän då blir jag telefon häxa! Hehe
Men vafan, pengar som pengar, de lär ju va roligare än städa toaletter iaf!! Fast där fanns det ju iaf spy-tillägg på 300 spänn, haha. Men de fick ja aldrig.. ;P

Åhh ja längtar tills vi har blivit miljonären, fatta va härligt! Tror ja ska köpa typ Kolmården, bara så ja kan kela med girafferna! ;)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag är inte borta för alltid, och blir längtan efter mig för stor så vet du ju vart jag finns ;)

Jäkla skit att det aldrig blev nåt spy-tillägg alltså :( Det hade varit nåt det :D

Åh, giraffer är så söta, ge mig en !!

2009-04-27 @ 00:33:05
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0