2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jobbat utomlands (Danmark :P)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg att ja hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, en hel hög. :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är!
5. Vilka länder besökte du? Danmark bara tyvärr.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja tror inte det, kanske att ja inte bor granne med Theresé längre. Men vi är nog båda lyckligare nu trots det. ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 maj kanske då ja flytta från Järpen.
8. Vad var din största framgång 2009? Har provat på lite olika jobb.
9. Största misstaget? Hmm..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mest små-skador på jobbet och förkylningar.
11. Bästa köpet? Möblerna till nya lägenheten.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen mat eller nåt annat tråkigt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min älskade sambo som alltid finns dör, mina vänner och min familj.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Black eyed peas - I've got a feeling
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar! :P
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gnällde på skitsaker och spenderade pengar på skitsaker.
18. Hur tillbringar du julen? I sthlm med min sida av familjen med älsklingen såklart!
19. Blev du kär i år? Hittar nya saker varje dag som gör att ja blir kär på nytt i min Henke.
20. Favoritprogram på TV? Greys anatomy kanske.
21. Bästa boken du läste i år? Mia Törnbloms självbiografi, eller ja håller på att läsa den nu :)
22. Största musikaliska upptäckten?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Presentkort och lite sånt.
25. Något du önskade dig men inte fick? Japp :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va på IKEA i uppsala med min syster.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En utlandsresa.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Antingen eller.
29. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära. Plus att ha ett jobb. :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
31. Vem saknade du? Lite alla möjliga.
32. De bästa nya människorna du träffade? Ja vet faktiskt inte. :P

Kommentarer
Postat av: Therése

Malin, din jävla underbara unge :D

HIHI. Ska nog allt komma och våldgästa dig nån dag..

2009-12-31 @ 12:51:09
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0