Härligt!

Är så himla glad att vara hemma! Trots att det är så kallt att man knappt kan vara utomhus, hehe. Fast ja tycker mest synd om Donna som får ont i sina små tassar av kylan.
Har iaf varit med världens bästa Therése sen ja kom hem. Va i uppsala igår för att handla julklappar och hämta ut ett paket till henne.

Mina söt-puckon! <3


Drottning Malin :)


Sen hitta Therése en ny kompis också.

Idag så hälsade jag på Therése på jobbet en sväng också, så hon snyggade till mig i håret. :)





Nu sitter ja och väntar på Malin, hon slutar om 10 minuter. Men kommer hit om typ en 20 minuter. Funderar seriöst på om ja ska ta en kort powernap innan, orkar knappt hålla upp ögonen just nu. Haha

Over and out

Kommentarer
Postat av: Therése

MALIN ! Saknar dig redan när jag ser finkorten ju.

hihihi. puss babe

2009-12-20 @ 22:13:11
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0