Ajj... :(

Idag så har ja legat hemma och tyckt synd om mig själv, har sån fruktansvärd mensvärk, har aldrig varit med om nå liknande. Så ja tänkte att ja skulle trösta mig med en bra film, A walk to remember. Den va grymt bra! Fast ja vart inge vidare glad av den, började böla istället och gjorde det i typ halva filmen. Brukar aldrig grina åt filmer, så ja får väl skylla på hormoner eller nåt, hehe. Men jag rekommenderar den starkt, en riktig snyftis!
Men sen kom hjärtat hem, lite tidigare än väntat. Så vi la oss och mös och pussades en bra stund innan vi började fundera på den eviga frågan. Vad ska vi äta till middag?
Men ja har känt mig lite tjock de senaste dagarna så ja tänkte att ja kan lika gärna fortsätta, så de vart hemmagjord pizza. Mums. :)
Den här veckan fick jag hela 2 jobbdagar, wow... Skönt att ja snart har en arbetsintervju så man kan börja tjäna lite pengar, förhoppningsvis. ;)
Nästa vecka har iallafall Henke lov, härligt. Då så ska vi ut på en hemlig utflykt, hihi. Spännande va? ;P
Men nu ska ja se till att Baby kommer hit så vi kan kolla på ännu en film.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0