Allt är Järpens fel!

Morgonen började rätt så okej, tills de att jag klev upp och börja deppa över att ja fortfarande inte har något "riktigt" jobb, för städa nån gång ibland klassar jag faktiskt inte som ett riktigt jobb... Men efter ett tag så försökte jag rycka upp mig (mest för att skona min stackars pojkvän) och jag täntke göra iordning en  god frukost med stekt ägg på toast bröd, mmm! Och när jag är på våg för att sätta mig och äta min gudomliga ägg-macka (som jag för övrigt gjorde på det sista ägget vi hade hemma) så tappar jag mack-HELVETET i golvet! Åhh va arg jag blev, satte mig och surade ännu mer efter att jag kastat min macka och kom på att jag skulle fan inte ha nån frukost.. Men efter ett tag så började magen kurra ordentligt och jag käka yoghurten som jag hade hällt upp till min gudomliga helvetes macka.. Sen fortsatte dagen ungefär i samma anda en stund till tills jag fick intala mig att den här dagen faktiskt inte gjordes bara för att plåga mig. Så jag tränade (WOW!) i typ 40 minuter, och ja, ja trodde nästan att jag skulle dö, så kass kondis har jag fått, men sen blev dagen faktiskt inte så hemsk..
Ja tog en dusch och åkte på arbets-intervju på Subways. Men efter en timme med turk-Carlos som knappt kunde svenska, (och näe, ja fick inge jobb eftersom han hade full personal styrka, skulle höra av sig till sommaren, som att de skulle hjälpa mig?) så  började jag åter igen fundera på om den här dagen kanske var ämnad för att plåga mig.
Och för er som undrar, jag vet att världen inte kretsar kring mig, för om den skulle göra det så skulle jag aldrig bo i skit-hålan som gud glömde, järpen...
Men nu ska jag kolla på en film. Borde kanske gå och lägga så att dan blir över nån gång, men jag tänker trotsa naturens makter.

Over and out

Ps. Satan va jag längtar efter att få slytta till Gävle!!!



Vackert, men låt er inte luras. Om jag fick ge världen ett gott råd, bara ett, som folk faktiskt lyssnade på, så skulle det låta så här: Flytta för fan inte till Järpen!

Kommentarer
Postat av: malin

Men lilla söta unge. Världen kretsar faktiskt runt dig ibland. Det har vi ju alla märkt :)

2009-02-10 @ 11:19:37
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: malin

Det du!!!

haha, ne vi kanske ska hyra ett stort hus av en snubbe. får veta om en vecka :)

2009-02-10 @ 13:09:53
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha.. Men Malin då ;) stackare

2009-02-10 @ 22:29:49
Postat av: malin

Ja, jag med..

hehe. eller vad menar du?

Jag har ju berättat vad det är vi väntar på ju :P

2009-02-11 @ 11:53:49
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: malin

Va? kan ju tro att du e full. fattar nada om vad du skriver :P

2009-02-12 @ 12:49:13
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0