Åre

Morgonen började med en sovmorgon, jättehärligt,
Sen så satt jag framför tvn och zappa och vänta på att vi skulle åka till Åre nån gång. Men innan vi åkte så följde jag med Therése till stallet och släppte in hästarna.
Sen så åkte vi till Åre för att kolla på nån RIX FM grej med en massa artister, bla. Takida, va typ bara därför jag ville åka dit. :P Det snöa, va under 15 minus och Henke hade feber, men förutom de så va de kul. Dom spela Curly Sue ialla fall, så himla fin låt! Tänkte lägga in lite bilder men min telefon har kukat ur totalt, står bara: Sätt i SIM kort, även fast jag har gjort det säkert 100 ggr!! Morr, va irriterande. Hoppas jag får igång den imorrn, ha känner mig helt handikappad utan telefonen...
Jaja, nu ska ja ta ett glas cola, hoppa in i duschen och sen krypa ner hos min lilla sjukling! (Fan ta han om han smittar mig, har absolut inte råd att vara sjuk! )

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0