Dumma olivolja..

Idag så har jag ialla fall varit duktig och tränat lite. :) Men de va jobbigt, vart alldeles svettig ju. :P
Sen så har ja ätit semlor för att kompensera. Hehe, vägra vara allt för hurtig!
Sen så hände en dryg grej idag, stog och fixa lite i köket och råkar putta till olivolje-flaskan, som är gjord i glas. Så det blev olja, glas och blod över köksbänken och spisen eftersom ja skar mig i fingrarna på den förbaskade flaskan..
Imorrn så ska ja och Henke åka en sväng till stan och storhandla lite, beror på när han slutar bara. Vill ju inte åka alltför sent.. Men vi skulle behöva handla hem lite kött och sånt nu, eftersom det är så himla dyrt här i Järpen.

Men en rolig nyhet har jag ialla fall. :) Näst nästa vecka så ska ja på ett jobb möte, jag hoppas att de kommer leda till att jag får ett jobb där man inte baara måste jobba helg, för det är ju inte det roligaste direkt.. Men det är ju lite pengar ialla fall, och allt sånt är ju mer än välkommet!
Så om nån känner att dom inte har nån aning om va dom ska göra med dom så kan jag mer än gärna hjälpa till! ;)

Men nu ska ja göra nåt bättre än att sitta här. ;P

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0