I hate mondays

Sitter själv framför datorn igen, bajstråkigt! Henke har vart på praktik hela dan och kom hem vid 5. Men va gör de för skillnad för nu är han hos grannen. Åh ja blir på så dåligt humör när ja är ensam hemma. Jag får ju iof mycket gjort men ialla fall..
Ja hoppas verkligen att jag kan få tag på ett jobb, helst nyss, så ja kan få lite pengar och slipper sita här och uggla.
Ja sitter och läser andras bloggar och alla verkar att ha viktiga saker för sig, utom jag.
Vad har jag gjort idag då? Jo jag har dammsugit, städat badrummet och diskat, jippie. Eller ja och Thereé va ute på en promenad, så de va ju rätt mysigt.

Men nu kom min karl tillbaka så nu ska ja försöka mysa lite.

Märkte att de blev ett rätt så negativt inlägg, ska försöka ha en bättre dag imorrn.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0