93 dagar kvar...

Jag och hjärtat har precis suttit och kollat på lägenheter, finns så många fina som jag vill ha. Drygt bara att det är ett jäkla kö-system och vi har inte så många poäng.. Men ja prata med nån fastighets-tant idag och hon sa att det nog skulle bli bättre nästa vecka, eftersom folk inte riktigt vågar säga upp lägenheten först dom har hittat en ny. Så det kommer nog att avta litegrann, sa hon iaf.. ;P
Ska bli så grymt kul att flytta. Det är en av dom sakerna som gör att jag ens orkar med att bo häruppe... att jag vet att vi äntligen kan börja räkna dagarna tills vi flyttar! :D Tjoohoo!

Är också grymt besviken på Norrmontage.. Skulle ju få lön för de 2 veckorna ja jobbade i januari, men tydligen så hadeja fått de på lönen innan. (Förstår inte hur dom kan betala ut lön innan jag jobbar!? Men tydligen..) Så nu efter alla räkningar så känns det i princip som att vi har plus minus noll spänn att leva på, inte så jättekul direkt.
Önskar att man kunde leva på kärlek, för det är nog det enda jag har gott om, meen ja tvivlar på att hyresvärlden skulle godta det som betalning.. eller..?
Men tyvärr är det ju så att kärlekslivet faktiskt också drabbas när man inte har nå pengar, trots att vi älskar varandra över allt annat så kan man bli lite smått frustrerad av att aldrig ha råd att göra nåt.. Men, som tur är så har vi kommit på en rätt smart grej för att hålla oss sysselsatta. Vi ska på "road-trip". :P Eller rättare sagt, vi ska träffa släkt och vänner, annars hade vi aldrig haft råd. Eftersom att alla är så söta och erbjuder oss mat och allt, skulle även få bensin. Så är det lätt värt att få komma bort en vecka från Järpen, ska bli så grymt kul!

Tänkte passa på att lägga in lite bilder också, dom har ingenting med idag att göra med de va ett tag sen så ja tänkte uppdatera lite. :)


Theresé på max efter lite vin, hehe. För typ 2 veckor kanske.


Våra fina vinglas förra helgen. Lite färdkost när vi skulle på country. ;)


En ego-bild på mig när vi skulle åka till ö-sund och storhandla i onsdags.


Mina inte så snygga choklad och marshmallows- muffins som ja bakade igår. Slängde dom dock igår eftersom dom stog framme hela natten och vart stenhårda, men vi hann äta en varsinn ialla fall. ;)

Men nu ska ja glo på tv en stund och sen göra kväll eftersom ja ska jobba imorrn.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Therése

pengar, pengar.. det är hemskt. vill också booort härifrån, iaf en stund. Men duuu... snygga bilder ;) hahaha. Myrra slickade i sig en del av min kladdkaka som jag gjorde igår. hmm.. så den är inte ätbar nu ;) tyvärr :( buhu. ha en bra jobbardag, märks att jag har lite tråkigt.. väldigt lång kommentar. men äh, du överlever. see ya

2009-02-28 @ 11:28:28
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0