Full fart hela dagen!

Har känt mig grymt trött idag, vet inte varför faktiskt. Gick ändå och la mig någorlunda i tid om man jämför med tidigare dagar.
Sen åkte ja med Jenny och Anders till Gårdskär. Där plocka ja å Jenny lite vinbär å så bakade vi en varsin paj, ja bakade den gudomliga ananaspajen! <3 Ja som inte ens brukar vara så förtjust i ananas är helt galen i den! :) Mums!
Sen så friserade jag Donna och fick en massa god mat och fika! Men får alltid en massa god man och fika när man är där, och ändå så lär ja mig inte att äta med måtta. Trodde seriöst att ja skulle explodera när ja kom hem!!
När ja kom hem så vart det en tidig födelsedagstårta som ja bakade till Henke igår med hallon och choklad, mums mums!! hehe, Sen så kom Lotta och Henke förbi och fika lite. De va trevligt måste ja säga. Lotta satt och försökte planera vad hon ska ha med sig till Gotland eftersom hon drar dit imorn.
Sen när dom dragit hem så åkte vi ut och hälsa på i Forsbacka för Malin och Roger va där och lånade Malins pappas hus.
Sen lekte jag frisör på Henke, så nu är han korthårig igen och ja börjar bli riktigt trött..! Kanske dags att sova snart!? Ska ju iväg till Orbaden imorn och tälta, så då kan ja förmodligen behöva all energi ja kan få! Så nu hoppas ja för allt i världen på att de inte ska regna! Vill inte ha översvämning i tältet... i år igen! :P

Å på måndag så drar jag, Henke, Syrran å Anders till Sthlm förresten! :D Dom ska bjuda oss på Grönan som en födelsedagspresent till oss båda. Kommer att bli såå kul! Ja ska till och med försöka overvinna min höjdrädda sida litegrann och åka berg-och dalbana.. :S huwwa, men vem vet, ja kanske tycker att de är kul, nånstans långt där inne! Haha


Vet att ja inte har uppdaterat på länge, och de kommer förmodligen att bli en del mobil-bloggning framöver eftersom ja inte kommer va hemma på några dagar. Å nu kan ja ju det när ja har min nya fina underbara telefon! :D


Over and out


Hitta en fjortis bild på mig från fyllan, den bjuder ja på! :) hehe


Kommentarer
Postat av: Therésis

Snuttan. Vi funderar på att åka till grönan på måndag. haha :D pussis

2009-07-30 @ 16:08:14
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0