Hård dag idag!

Har känt mig lite bättre idag, skönt! Har till och med röjt lite i vardagsrummet, men de gick inte fort direkt. :P
Sen så bjöd syrran på Subways, MUMS :), och så åkte vi till ängeltofta för att sitta på bryggorna och mysa och käka, va jätte trevligt. :) Fast va vart lite sjö-sjuka när bryggan börja gunga för alla vågor. :P
Sen drog vi till Willys å handla mat, eftersom Älsk kommer hem imorn så va det ju dags att bunkra upp ordentligt med mat. Handla för 800 spänn, plus att ja glömde handla en del grejer, typiskt! Så de blir väl en tripp till i helgen antar ja.. Fast ja känner mig rätt så fattig nu..!
Sen tog vi t hundarna en sväng så ja kom nyss hem, kan säga att det har varit en hård dag för lilla Malin..

Tänkte att ja skulle lägga in lite bilder, men ja orkar inte leta upp kamera-sladden så de får bli en annan dag. För snart måste ja nog SOVA!

Hoppas att ja mår ännu bättre imorn, kanske man känner sig som en människa till helgen å de skulle ju va trevligt.. :) För på lördag tänkte ja å älsk va lite romantiska och käka ute på nån mysig ute resturang. Lutar åt Helt enkelt, dom ska tydligen ha grym mat! Men vi får se. :)

Over and out


Kommentarer
Postat av: M

sv: Finns inga ord för hur mycket jag avskyr dem!



Allt väl annars?

2009-07-03 @ 08:32:42
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: malin

Du är totalt oanträffbar så jag blir lite ledsen i ögat!

2009-07-03 @ 11:03:03
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0