Suck

Är lite irriterad nu faktiskt om ja ska va ärlig. Men ska snart hoppa in i duschen och sen gå till syrran, så då blir ja säkert lite gladare. :) För min syrra är bäst, hehe.
Har jobbat idag, dagen började väl sådär.. Henke väckte mig vid 7 för då kom han hem från garaget. Sen så missade jag min buss tll jobbet. Men som tur va gick de en 20 minuter senare så ja kom precis dit i tid. Lite stressigt måste ja erkänna, men men.. :P Sen har ja städat och svettats som en gris för det  är ju så fruktansvärt varmt på hotellet. Meen man ska väl inte klaga egentligen antar ja, ja får ju jobba några timmar i veckan iaf.
Så nu har ja äntligen kommet hem, va rätt tomt här hemma. Donna är hos syrran och Henke är i nåt garage eller va de nu va, vart ni förvånade eller? Näe, inte ja heller om ja ska va ärlig..!
Men imorrn blir det nog en bra dag, om allt går som det är tänkt. :) Å på lördag blir det ju party! :D Måste bara bestämma vart ja ska va, hehe. Eller nånstans i bollnäs vet ja ju, men inte så mkt mer. :P
Men nu är det dags att duscha!! De behövs!

Ska försöka lägga in lite bilder ikväll iaf!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0