En regnig torsdag..

Är det ingen som har ett jobb att erbjuda mig?
Är förmodligen  sista dan på gul imorrn, känns inte som att ja har varit tillräckligt bra faktiskt. Är så himla less på att man inte kan få ett ordentligt jobb. Tur att de fortfarande finns kladdkaka hemma så ja kan tröstäta, hehe.

Och det bara regnar och regnar! Det här vädret är verkligen inte bra för mitt humör, tror ja ska ta en riktigt varm och skön dusch nu tror ja. Så ja kan ställa datorn på laddning och så tänkte ja mysa lite framför Grannfejden. Tycker faktiskt att de är lite kul, haha, folk kan verkligen bete sig värre än dagis bara.

Förresten, ja läste en rätt kul grej i en blogg igår som ja tänkte nämna här, hehe. Har ni nån gång tänkt på att Zlatan är mörk-hårig och har bruna ögen. Men båda hans barn är jätteblonda med blåa ögon. Hehe, kanske kan det vara brevbäraren som har varit i farten... Haha



Over and out

Kommentarer
Postat av: Sara

det är lättare att få blåögda barn än brun ögda om den ena föräldern är blond och blåögd:P visste inte du de:P har du inte läst hmm biologi kanske de är lr så är de nå annat ämne..:P

2009-06-04 @ 22:08:43
URL: http://saraerixon.blogg.se/
Postat av: Therese

stackars. choklad lindrar alltid, alla besvar. Promise !!

HAHAHAHA.. jag tror stenhart pa brevbararen iaf ;)

2009-06-05 @ 20:35:11
URL: http://grasmatta.blogg.se/
Postat av: malin

för jag vill ha fast anställning :)

2009-06-06 @ 10:40:24
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0