Godmorgon :)

Vart lite sovmorgon idag igen, men va spalar det för roll när man ändå har "sommar-lov" som ja så fint kallar det. ;)
Igår så va ja i Vällingby med Henke å Fredrik. Va jätte kul. Handlade lite allt möjligt smått o gott. Hehe Handla en bikini, lite plåster och en jättesöt tandborst-hållare. Hehe, Men när ja hade vart å handlat allt så tänkte vi passa på att gå på Gina också, och jag ville visa mina jättesöta ny inköpta plåster. Men då va kartongen tom! :( Så ja fick gå tillbaka med den, och hon i kassan börjar asgarva åt mig, vet inte om ja tyckte de va riktigt såå kul. Men kanske ja som inte har nån humor. :P Ja fick iaf en ny kartong, plus en massa plåster som hon skrapa ihop från andra som va halvtomma. Så de sluta ju rätt bra iaf. Hehe
Idag så hoppas jag att Henke kommer hem tidigt, så vi får åka till Gävle tidigt. :) Men.. man vet ju hur de brukar bli. :P

Det är riktigt fint väder idag iaf, igen. :) Inte ett moln vad jag kan se! Härligt! Får se om ja går en sväng till stranden och pressar lite, men hur kul är det att ligga där själv då? Inge vidare tycker ja iaf..
Jaja, men nu ska ja i vilket fall ta ut hunden. :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0