Trötter..!

Nu sitter jag i soffan och är jättetrött, väntat på kladdkaka som Henke håller på att baka. Gissa om ja vart chockad när ja kom hem från kvälls-promenaden, hehe. :D
Imorrn ska ja jobba igen, känns faktiskt inte som nån jättehöjdare.. Men Veronica skulle iaf jobba imorrn, så de blir ju lite roligare. :)

På Söndag kväll så kommer ja att bo själv, igen.. under en "obestämd tid" eller va man ska säga. Henke ska packa sitt och dra till Sthlm och jobba, Känns både bra och jättejobbigt. Vi behöver ju verkligen pengarna, men ja trodde att de skulle lösa sig här i Gävle, eller iaf i närheten.
Faan, blir så jäkla less på att de inte finns några vettiga jobb. Det är inte så att jag är kräsen, men någon måtta får det faktiskt va tycker ja. Jaja, bara att kämpa på och hoppas på att de går bra imorrn.

Over and out 

Kommentarer
Postat av: Din Therese

HEJ SNUTTAN !!!!

Fy fan vad gott med kladdkaka. Kommer till dig och bakar nar jag landat pa hemmaplan, det kan jag lova !!!! Anda borta i stockholm !? det var det varsta, fy vad trist. :( Kommer och raddar dig sen med lite karlek=choklad ;) HIHI. PUSS

2009-06-04 @ 17:21:38
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0