Undra va man ska hitta på ikväll då...

Sitter uppe i lägenheten och funderar på vad ja ska göra idag... Hade en fundering på om ja å hjärtat ska åka ut till Färentuna och titta hur jag bodde när ja va liten. :) Men ja hade tänkt att vi skulle käka middag där ute och mysa, men de tyckte inte Henke att vi hade råd med, så ja får se hur de blir.. Har ingen lust att stressa dit och hem när man väl åker dit... Får fundera lite helt enkelt. Måste bestämma mig snart iaf, efter som ja tänkte duscha å så innan.
Ja har typ inte gjort ett skit idag, de enda ja har gjort är att ställt in lite i diskmaskien å tvättat lite..
Ska iaf be pappa koppla in internet till min dator till internet så ja kan skicka min CV till Malin å kanske bo i Gävle i sommar..

Men nu måste ja försöka göra lite nytta..

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Åh kul med en nytorpare :) Om du är 19..Så har du tagit studenten nu lr ? Du gick inte där när jag gick där.. lr ? :P

2009-06-10 @ 22:27:23
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0