63 days to go..

Sitter och käkar lite flingor och mjölk nu innan jag ska iväg till jobbet. Jag kom faktiskt ihåg att ställa om klockan, wow. ;P
Kolla ut genom köksfönstret när ja va och hämta frukosten, och gissa vad? De snöar! Fan va less jag blir, jag vill ha varmt, soligt och bar-mark ute!
Igår så satt jag och Mamma och diskutera lite hur vi skulle göra med Salka. Jag tänkte ju att jag skulle ha henne på lösdrift, men sen kom vi på att det kanske räcker med bete.. För hon ska ju endå bara stå där på sommarmånaderna. Ja vi får se.. Sen så ska vi ju köpa en massa nya saker, eksem-täcken mm. Men nu så har hennes exem mer eller mindre försvunnit, så det blir bara att fortsätta hålla det borta i sommar.
Ska bli spännande att se henne igen, har ju inte sett hästen på snart 2 år så... Bara hoppas att det inte är några konstigheter så är jag nöjd.
Men nu måste ja käka upp mina flingor så ja hinner fixa allt innan jobbet.

Läggen in en liten bild på Salka också, den enda bilden som ja har kvar..

Over and out


Kommentarer
Postat av: malin

Ja fast inte lika brunett som förut du vet.

Färgade med en djup mörkblond hette den :P sen la jag i lite slingor med hjälp av roger och det blev väl inte ett såå lysande resultat. Roger tycker att det är skitsnyggt. men jag funderar på att färga det med dubbelfärgen du vet, färgning och slingning :) kommer kanske bild sen, om jag orkar ladda upp :P puss

2009-04-04 @ 19:28:16
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: anna

fin häst :)

2011-10-12 @ 15:15:04
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0