Är jag en sökare?

Jag har kommit på en sak, att jag sitter alltid och söker efter nya saker.
Jag letar alltid efter nåt nytt. Kan vara en ny bostad, nytt jobb, nya kläder nya intressen. Varför kan jag inte bara vara nöjd med det jag har och njuta för stunden?
När jag träffade Henke för snart 2 år sen så kände jag mig mig nöjd, jag behövde inget annan än honom. Men nu har jag börjat söka igen, dock inte efter en ny sambo, för jag har ju faktiskt planerat att behålla honom. :)
Men efter så mycket annat, och så har det alltid varit. Har ju flyttat ganska många gånger de senaste året och det känns alltid bra till en början, men efter ett tag så söker jag efter ett nytt ställe.
Som nu, jag söker jobb (både här och i gävle), söker ny bostad i gävle istället för att göra det bästa av att bo här. Och varje gång så tror jag att den är gången så kommer jag bli nöjd, men efter ett tag så letar jag efter nåt nytt igen.
Och när jag väl har börjat leta så kan jag inte släppa det, som nu, jag tänker konstant på hur bra det kommer att bli i Gävle. Ett riktigt jobb (förhoppningsvis), en ny lägenhet, nya möbler, en häst och en massa andra saker..
Kommer ja nånsin att bli nöjd? Usch nu känner jag mig väldigt töntig som skriver att ingenting duger åt mig, för så är det absolut inte. Hmm.. men ja kommer fortfarande att hoppas att nästa stopp kommer bli lyckligt och väldigt långvarigt.


Du är den som alltid har gjort mig nöjd, jag älskar dig!! <3

Over and out

Kommentarer
Postat av: malin

Det hoppas jag å! :P hehe

2009-03-13 @ 10:07:25
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0