Pudding ;)

Idag så har det varit finväder här, men ja har typ inte gjort nånting.
Imorse  låg ja å sura lite, för ja å älsk tjaffsa, men om ja ska va helt ärlig så beror det nog mest på mitt humör och min envishet. Men de gick över på dan när vi pratat ut. :) Mitt humör är som en bergochdal-bana just nu. Är så less på att vara här och inte ha nåt att göra. Jobba en dag i veckan ger ju inte så mkt, särkilt inte när det bara är på lördagar, när man väl kan hitta på nåt för en gångs skull. Men det är väl bara att försöka stå ut.
Ja kan iallafall lägga in en sjukt ful bild på mig själv från igår. Ja färga håret, ögonbrynen och gjorde en lera- och choklad ansiktsmask. Va rätt nice att få fräscha upp sig lite faktiskt. :)


Förhoppningsvis så såg ja bättre ut efteråt. ;P

Men nu ska ja dryga mig i soffan en stund med älsk innan det är dags att göra kväller.

Over and out

Kommentarer
Postat av: anonym

Om du har brist på jobb, så kolla men skistar, eller tegefjäll, de behöver ibland städare på söndagar.

2009-03-16 @ 20:21:15
Postat av: Therése

hahahha.. fy fan vad läckert ;D

2009-03-16 @ 21:02:02
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0