Twilight

Nu har jag precis kollat på Twilight, vet att jag är efter alla andra, men har inte känt mig så sugen på att se den. :P Men den va ju hur bra som helst! :D Jag som brukar hata sånt där övernaturligt och vampyr-trams, men den här va riktigt bra!
Rekommenderas starkt!

Nu sitter jag ialla fall i soffan med ett glas cola och känner mig trött, och det är bra eftersom ja ska upp och jobba imorn så kan de va bra om man går och lägger sig någorlunda i tid (alltså helst innan ett på natten. ;) )
Måste ut och kissa Donna innan ja ska sova också, men det är typ storm ute så jag ser ju inte fram emot det.. :P

Nej nu ska ja gå och fixa lite så ja kan göra kväller snart.
Nattinatt

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs böckerna också, de finns fyra i serien av stephenie meyer,i november kommer nästa film.

2009-03-21 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0