Flickan som lekte med elden

Idag så har jag jobbat, är ganska trött faktiskt! Fick städa tre lägenheter själv idag, plus att det blev en jäkla massa krångel, så idag har det varit en stressig dag.. Men men, nu lär man väl va ledig ett tag igen.

Jag och Henke har börjat lyssna på ljudbok när vi åker bil, det är riktigt mysigt faktiskt. Jag har alltid varit riktigt skeptisk till ljudböcker, men nu har jag defenitivt ändrat åsikt om den saken. Sist när Henke och jag va i Sthlm så va vi ju på bio och såg filmen Män som hatar kvinnor, som för övrigt var grymt bra, så när vi åkte hem så fick vi låna en ljudbok av Pappa. :) Den heter Flickan som lekte med elden och är en fortsättning på Män som hatar kvinnor, ja trodde inte riktigt på Pappa när han berättade hur fast han blev i den. Men när vi hade åkt bil från bollnäs till Järpen och sitter kvar i bilen bara för att det är så spännande, ja då kan jag väl hålla med Pappa den här gången om att den va skit bra!
Så om ni har nå längre resor framför er så prova en ljudbok, fast sen finns det bättre och sämre såklart. Kommer inte riktigt ihåg vad han som läser heter, men han läser med sån inlevelse och det gör så himla mycket!

Snart är det våffeldagen, och jag har inge våffeljärn! :(

Men nu ska ja kolla lite på Robinson. :P

Over and out

Kommentarer
Postat av: malin

Vaddå? om du menar hästen så står han i lund, alltså i valbo :)

2009-03-24 @ 16:28:03
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: malin

Jo det skulle vara skit kul ju.

Just nu står han i ett litet stall med 5 boxar bara men till hösten ska han nog flyttas till antingen Hille eller fältis eftersom det finns ridhus där.

Vad vill du ha för häst då?

2009-03-24 @ 21:15:22
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0