Lite deppig

Va på arbetsförmedlingen idag, kan ju inte direkt påstå att dom va positiva. Dom talade om att det inte finns nå jobb, och i maj så kommer det bli ännu sämre.

Det blir svårare och svårare att hålla humöret uppe, allt jag tänker på är att få flytta nån gång. Har ju bara en enda sak som håller mig kvar här uppe nu, och det är Henke.
Men förutom så finns det absolut ingenting bra med att bo här, verkligen ingenting.. Och tro mig, jag har verkligen försökt att tänka positivt. Men det känns som en evighet tills vi får flytta. 81 dagar om ja inte minns helt fel..

Och allt det här med jobb gör bara att det känns ännu jobbigare..
Så om nån har nåt förslag på hur jag ska försöka vända mina dagar på ett positivt sett så är dom mer än välkomna.

Men nu ska ja ta en muffins som ja baka idag och dricka lite juice och kolla på sex and the city.


Du är det enda ljuset i mitt liv! <3

Over and out

Kommentarer
Postat av: malin

Jo, nu får våren komma så man kan bli lite glad igen :)

2009-03-11 @ 17:56:10
URL: http://kladdikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0