All by my seeelf...!

Sitter hemma hos syrran nu  och väntar på mat, dom skulle käka hemmagjord pizza så då bjöd dom in mig! :D Snällt va?
Bor från och med idag själv, känns grymt konstigt. Men har inte riktigt fattat det än, va bara några timmar sen han  åkte. Tur att jag har Donna iaf, så jag är ju inte helt ensam. Men hon är inte så vidare rolig att prata med, hon är rätt tyst av dig. Om ingen knackar på dörren förstås.
Och så bor ju syrran och hennes kille bara typ 1 minut ifrån mig eller nåt sånt, kanske 2, så nu får dom dras med mig istället. Hehe

Lägenheten har iallafall blivit hur fin som helst, fast ja har några få kartonger kvar, och en stor hög med kläder. Just ja, ja ska tvätta imorrn.  Dom har 4 tvättmaskiner i tvättstugan, fatta 4!!! Förut har vi haft en, som man knappt vågade använda. Stog en fin liten lapp: Används på egen risk! :S Men vad ska man göra om man inte har någon annan då liksom!?

Åhhh va ja är hungrig!! Ska nog gå och försöka skynda på pizzan lite! ;D

Over and out!

Ja kommer alltid att älska dig Henrik Källström!

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh vill see lägenheten ju, och du har inget internet hemma heller? ha du kolla om de fanns något trådlöst då??

Love you babe

2009-05-03 @ 20:17:48
URL: http://saraerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Of course.. i call you a.s.a.p.. and I can come home to your apartment in Gavle :) love youu//M

2009-05-04 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0