I-landsproblem

Ja har ett litet I-lands problem, haha, men de känns skönt att ha såna ibland också. :p Mamma ska bjuda mig på antingen en klippning, make-up kurs + lite smink, manikyr, massage eller ansiktsbahendling imorrn eller på tisdag. Men ja har lite ångest om vad ja ska välja... En klippning skulle ja behöva.. plus att de skulle ju va rätt kul att få klippa sig på en fin salong på Östermalm för en gång skull. Men en make up-kurs lät ju jätte kul. Och det är ju ingenting som man unnar sig själv bara sådär ändå direkt...
Hmm... Ska ringa runt imorrn och se vilka som har tid. Ska nämligen göra det imorrn eller på tisdag tänkte ja, för sen åker ja ju hem.

Nu är det inte långt kvar tills Henke kommer hem igen heller, han kommer ju hem på onsdag precis som jag. :D Tror dessutom att vi ska måla om sovrummet i helgen också, eller vi funderar på det iaf. ;) Får de hur det blir, har lite beslutsångest. (För ovanlighetens skull!! ) Har iaf hittat en jättefin typ nougat (Stavas?) färg, och sen tänkte ja ha en lite mörkare fondvägg. Tror de skulle bli hur fint som helst!

Men nu tänker ja snart börja göra iordning för kvällen så ja kan lägga mig och kolla på OC snart, hehe. Har lånat hela 1a säsongen av Jenny och Anders, ska fortsätta med resten när ja kommer hem. Trots att jag har sett det förut så är det roligt att kolla igen. ;)
Nattinatt på er!

Over and out

Kommentarer
Postat av: malin

Jag skulle lätt ta sminkkurs + smink eller vad det var.. Jag kan ju klippa dig, inte för att jag är nån fin salong på östermalm men endå.. haha..

2009-05-18 @ 11:03:47
URL: http://kladdikakan.blogg.se/
Postat av: Therese

aaah.. gud vad kul :D

2009-05-19 @ 15:32:05
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0