Imorn drar vi!

Har fått flera stycken nu som har erbjudit sig att hjälpa till med Donna. Blir så himla glad när ja märker att folk vill hjälpa till. Det värmer! :)
Nu är det bara resten kvar att lösa. Känns sjukt att vi ska åka imorn när vi vaknar och vi inte ens har fått namnet på hotellet än. Men nu tror jag att det kommer att lösa sig!
Packningen är så gott som klar, ska bara packa ner lite smink och sånt imorn.

Vet inte hur mycket bloggning det kommer bli där borta, har ingen aning om hur det är med internet och sånt. Men ja ska försöka iaf. Plus att ja måste ju kolla min mejl så ja får höra hur det går med lilla hjärtat. ;)
Mobilen kommer ja inte använda i onödan. Känner att det blir lite onödigt dyrt.

Men nu ska ja kolla klart på filmen Soul Men och sen ladda batterierna för den nästan 100 mils långa bilresan imorn.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Therése

HEJDÅ !

Nu får ni aldrig tillbaka Donna..MUAHAHA ;)

Hon är snäll, och jag är lika snäll tillbaka :)

Puss

2009-11-30 @ 12:27:36
URL: http://grasmatta.blogg.se/
Postat av: Therése

HEJDÅ !

Nu får ni aldrig tillbaka Donna..MUAHAHA ;)

Hon är snäll, och jag är lika snäll tillbaka :)

Puss

2009-11-30 @ 12:27:59
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0