Långledigt

Fick tydligen långledigt den här veckan. Vart ju som sagt hit skickade för att jobba men pga obefintlig kommunikation så fanns det inga grejer. Så nu ska vi gå obetalda i en vecka för att sitta och vänta. Känns ju inte så jättekul, skulle varit roligt att haft dom pengarna till julklappar. Men men, är ju inte så mycket att göra åt. Får försöka jobba som fan resten av månaden.
Idag har vi iaf bara varit hemma och slappat. Henke har blivit sjukare så vi har kollat på Hitta Nemo och käkat nyponsoppa med glass och beskvier. Riktigt gott kan ja lova! :) Sånt brukade ja alltid käka när ja va mindra och va sjuk. Och eftersom ja också börjar känna mig krasslig så fick ja också smaka, hehe.
Nu börjar jag längta till julen, efter att få julpynta och sånt. Men ja ska iaf hålla mig till 1a advent så man inte hinner lessna alltför mycket.

Men nu ska ja kolla runt lite på datorn, sen ska ja nog lägga mig och läsa en tidning och sova.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0