Mys-söndag!

Är hemma från Bollnäs nu. Hade riktigt kul, trodde ja skulle vara sliten idag men ja har känt mig bättre än på länge. Haha
Fick träffa Hanna och Fredrik också, så det va superkul. De va grymt mycket folk på tranan iaf. Och sen tappade jag bort min lapp som man måste ha för att hämta ut jackan. Fan va less ja blev, men det löste sig tillslut iaf. Hade ju legget i väskan så dom kunde se att det va min. Hehe. Fast först så fick ja stå och vänta i en halvtimme, så då stog ja och kollade så att ingen annan hittat min lapp och tänkte hämta ut den. Haha, men sen såg ja att den hängde kvar och då vart jag väldigt lättad! Som tur va hade ja lämnat bankomatkortet till Henke. Men ja hade blivit lite ledsen om ja inte hade fått tillbaka väskan och jackan med alla saker i. :p
Idag så vart det iaf pizza när vi kom hem, mums! Så älskling åkte och köpte det, och när han kom hem hade han köpt med sig en stor godispåse och massa cola.
Han är så söt och ja älskar min Henke så mycket! <3 Trots att det är ganska påfrestande att jobba tillsammans och bo i en pytteliten husvagn i veckorna så känns det som att vi har kommit närmare varandra igen. Känner mig nästan lite nykär när vi har tid att mysa och ta hand om varandra.

Men nu ska vi kolla på en film och käka massa godis! Måste ju passa på när vi har tv, haha. Drar ju till Sthlm imorn igen!

Over and out







Va tvungen att lägga in  lite söta bilder på oss, när vi va nyförlovade och allt. <3

Kommentarer
Postat av: Therése

Kul att höra gumman :)

PUSS

2009-11-02 @ 22:17:28
URL: http://grasmatta.blogg.se/
Postat av: Therése

Kul att höra gumman :)

PUSS

2009-11-02 @ 22:17:47
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0