Mysig morgon!

Somnade riktigt tidigt igår. Fast det var inte riktigt meningen, skulle lägga mig och krama Henke en sväng innan vi duschade och fixade iordning allt innan kvällen, men båda två tvärslocknade. Med kläderna på och allt. Så kl. 04.39 så väckte Henke mig och båda två muttrade en stund innan vi bestämde oss för att det inte var någon idé att försöka somna om.
Men det vart en mysig morgon iaf. Har käkat frukost med te och mackor och så tände ja ljus. Och efter det så kolla vi på the voice och jag stickade vidare på min halsduk som snart är klar. Haha Lite pensionärsvarning kanske men det va grymt mysigt! :)
Men nu måste ja göra mig iordning för nu ska vi åka och jobba i Sandviken om typ en halvtimme.
Och idag så hoppas jag att vi ska få sista delen av vår lön den här månaden. Iof så är det ju snart dags för nästa lön så vi kanske hinner få den först. Hehe. Näe då, idag så har dom lovat att vi ska få den.. Hoppas gör jag iaf!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0