Snart så drar vi!

Har världens huvudvärk och har haft det större delen av dagen. Men nu så har ja äntligen tagit en ipren.
Idag så har vi varit på stan och kollat på lite julklappar. Har beställt min första julklapp för året, plus att ja beställde en parfym åt mig själv också. Men den va så billig så ja kunde inte låta bli, hehe. Har inte luktat på den men det lät som att den luktade gott. Hehe
Nu så har ja precis bakat äppelpaj så det luktar mumma i hela lägenheten! :)
Nu har vi iaf inte många bussar kvar att göra klart i Gävle, skönt! Om vi har tur kanske vi till och med vara ledig nån dag innan vi drar till Danmark. Skulle va grymt skönt!
Funderar på att gå på Tivoli i Danmark, dom ska tydligen ha en jättestor julmarknad där varje år som kan vara värt att gå på. Skulle va mysigt!

Men nu ska ja äta äppelpaj och sen sova!

Over and out


En dålig bild som ja hittate på julmarknaden. :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag tror jag följer med till Danmark och åker karusell...

Mitt enda måste i sommar blev ju aldrig av, nämligen att åka till Grönan. Jag är ledsen..

2009-11-23 @ 00:26:38
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0