Sov-dags!

Förstår inte hur ja har lyckats vända på dygnet så himla mycket, klart jag är lite trött. Men inte så ja håller på att somna. Iof så är det väl lite bra på ett sett, men de känns som att ja aldrig hinner se det lilla dagsljus som finns nu. Mörkt när man somnar och när man vaknar, och när man jobbar. Och ja som inte ens gillar mörkret, det är tur att ja har Henke som kan skydda mig, hihi.

Men nu ska ja natt-kissa hundarna, eller morgon-kissa, det beror ju på hur man ser på det, haha. Så ja kan gå och lägga mig nångång. Nattinatt

Over and out

Fan, ja hoppas verkligen att The phone house hör av sig snart, har ju snart gått 5 veckor. Inte OK! Iaf inte när dom säger att de brukar ta runt 2 veckor, men det är väl min vanliga tur. ;) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0