Tillbaka i Gävle, igen..!

Nu är jag hemma i Gävle igen, hann bara vara i Sthlm i en natt den här gången.
När vi va på väg ut och skulle börja jobba idag så kom Simon (killen vi jobbar med) och sa att vi kunde åka hem ikväll. Jahaa!?
Tydligen så skulle det komma ut 3 nya montörer och göra klart Märsta som vi har jobbat med så vi kunde åka till Gävle och göra klart där. Så efter en timme kom en montör ut som vi skulle "lära upp". Så vi visade han en buss sen drog vi hem. Tyckte inte att det va mer än rätt, så himla dålig stil av dom att vi fick veta det en timme innan han kom.. Visst är det skönt att åka till Gävle och jobba så man kan bo hemma, men det betyder ju också att vi förlorar många veckors arbete som vi räknat med. Så det känns lite skit, bara en massa strul hela tiden. Varje gång vi ska till nåt nytt ställe eller det händer nåt annat nytt får vi veta det samma dygn.
Ska nog vara tacksam för att man inte har någon familj hemma i lägenheten att ta hänsyn till för det hade aldrig funkat. Plus att Henke börjar bli sjuk nu också, bara hoppas att det inte blir värre och att ja blir smittad också. Låter lite sjukt men vi har absolut inte tid (eller råd för den delen, haha) att bli sjuka just nu!
Men förhoppningsvis får vi veta lite mer imorn, men det lär väl iof inte dröja länge först dom ändrar sig igen.

Det här vart ett riktigt gnälligt inlägg tycker jag, men ibland blir det ju så. Är fortfarande jätteglad att ha ett jobb, men det är jobbigt att det inte funkar som det ska..

Nu är klockan lite efter 2 bara, undra va ja ska göra för att hålla mig vaken i iaf 1.5 timme till då? Hehe, ska ju jobba natt imorn så ja kan inte gå och lägga mig för tidigt för då kommer ja va helt död imorn vid 3. Tror inte att grannarna uppskattar om ja ställer mig och städar iaf.. Ska iaf ta en dusch och ev. läsa lite. Men då är risken vääldigt stor att ja somnar. Haha. Äh ja kommer nog på nåt om en stund..

Over and out


Åh va ja saknar min lilla sötnos! <3 Hon ser lite drogad ut på bilden men det är hon inte, haha, bara lite trött och förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0