Fresh fruit :)

Tog sovmorgon imorse, vakna inte först runt 10, sen låg ja iof och drog mig rätt länge, men de va superskönt!
Hade det mysigt i Sthlm hos Mamma å Pappa. Va på akvarielagret och kikade, fast ja vart tyvärr rätt besviken. Det va mycket bättre där förr.
Sen så åkte vi och handlade lite mat, en massa frukt och en födelsedagspresent åt Jenny. För Jenny och Anders va också med, men dom skulle på nån mässa och kolla så då passade vi på att handla.
Sen så åkte vi hem och bakade och lagade mat. Mamma lärde mig att baka skitgoda brownies mes massor av choklad och hasselnötter. MUMS!
Sen när vi hade ätit och så så åkte vi hem igen. Det tar ju ett tag att åka fram och tillbaka, men ja hann ju umgås med Mamma å Pappa ett tag iaf. :)
Fick med mig en juice press också, en sån som man kan stoppa ner all möjlig frukt i, superbra! Ja lärde mig dock att man ska ta bort apelsinskalet innan man kör ner apelsinerna, annars smakade de skit! Hehe
Så imorse gjorde ja äppel-juice, och en bland juice på apelsin, äpple och morot. :) Skitgott! Fick nämligen några kilo frukt av mamma också så ja kan göra en massa juice! :)


Okej riktigt såhär ser det väl kanske inte ut när jag gör juice, men nästan. :P

Nu så ska vi strax åka och storhandla ialla fall. Så ja funderar på om ja ska gå och borsta håret åtminstonde, hehe. Skulle behöva duscha, men ska köpa hårfärg så ja tänkte duscha och färga håret när ja kommer hem. Känns lite dumt att tvätta det precis innan ja ska färga. :P
Men lite deo och en toffs i håret funkar nog också! ;) Hehe

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sara

nu vet jag inte riktigt hur det blir för han hade antaligen någon att åka med ändå. Men annars så kommer jag ner en sväng sedan någon vecka framöver, skulle behöva köpa vinteroverall och lite grejs till Klara alla storlekar här uppe är ju slut REDAN!

2009-10-05 @ 21:04:22
URL: http://saraerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0