Ska på date.. med syster! Hehe

Ska strax dra ner till stan med syster. Ska kolla på bio och käka sushi! Å va de va länge sen, ja längtar verkligen, haha!
Kan ju tala om att det inte riktigt har varit min dag idag. Det började med att jag fick bildörren i bakhuvudet! AJJ! Haha. Sen när ja kom hem och hade duschat så tar ja på mig en klänning som ja tänkte ha å mig, men då va det ett stort hål i den! :O Fatta ingenting, men aja. Hitta en längre skjorta iaf som ja tänkte ha till mina jeansleggings. Men när ja plockar fram strykjärnen så tappar jag det rätt på foten! AJJ IGEN! :(
Men nu har ja iaf gjort mig iordning, är glad att det gick utan större skador iaf.. Men det känns som att det borde vända nu när ja ska få tillbringa dan på stan. :)
Har fått biljetter till förhandsvisningen av bröllopsfotografen, så det blir nog skojj.



Handling:
När massafabriken i Molkom läggs ner blir Robin arbetslös. Han öppnar eget som bröllopsfotograf men affärerna går trögt tills den nedgångne skådespelaren Johnny Björk engagerar honom till ett societetsbröllop i Stockholm. Robin stannar i huvudstaden, inneboende hos Johnny för att söka sin lycka. När han börjar arbeta med överklassflickan Astrid utvecklar sig deras relation till något mer och Robin börjar ta avstånd från sina arbetarrötter från landsbygden.

Den verkar jätterolig iaf! :)

Men nu ska ja dra!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0