Slapp-söndag!

Nu va helgen slut igen. Man uppskattar verkligen helgerna när man jobbar, förut så kändes det som att det inte spelade någon större roll vilken dag det var. Hehe. Så även fast vi inte har gjort något speciellt så har helgen varit jättehärlig. Va i Valbo igår och på IKEA för att köpa en taklampa, blev lite andra småsaker också, som vanligt när man är där. :) Sen så gick vi runt i affärer och letade efter halloween kläder, men det va väldigt dåligt med det. Så imorn ska vi ner på stan en sväng innan jobbet och kolla i en butik som tydligen ska ha jättemycket maskeradkläder. Så det blir roligt! Fast vi har ju inte bestämt vad vi ska göra på halloween än heller så..
Nu börjar jag iaf bli lite trött, men det är för tidigt för att sova nu om ja ska orka jobba till kl.5 på morgonen och jobba hela natten imorn.
Kollar lite på grannfejden i bakgrunden också, alltså ja blir helt fascinerad över hur folk beter sig. Ja skulle skämmas om ja såg mig själv bete mig sådär, speciellt på tv!
Malin va här igår kväll och mös och snackade skit, de va mycket trevligt! Va ju några dagar sen vi sågs. Och nu lär det väl dröja till nästa helg, men då ska vi parta!

Köpte nytt schampo och balsam också, från Tresemmé, ska tydligen vara superbra! Dom hade extra pris på ICA Maxi, köp ett schampo och få ett balsam på köpet. Köpte för färgat hår, Malin köpte likadant så det ska bli kul att prova!



Over and out

Va tvungen att lägga in en bild på mig och Malin också som ja verkligen gillar. Den är inte skarp eller nåt sånt, men jag gillar den ändå! ;) Den är förresten från nyårsafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0