Torsdag

Gick hem tidigt idag från jobbet, va en massa strul med bussarna som vi skulle ha. Så det vart inte lönsamt för dom vi jobbar åt att bara sitta och vänta. Men de gör inte så mkt, har ju jobbat rätt många timmar iaf den här veckan, plus att vi tänkte jobba lite på söndag.
Men imorn tänkte vi försöka jobba lite tidigare så vi kanske hinner äta en god fredagsmiddag hemma, jag och älsk har varit förlovade i 1,5 år imorn. Eller egentligen nu, men det räknas inte först när vi har vaknat imorn bestämmer jag! :P
Ska nog köpa en ny foundation nu när pengarna kommer, den ja har nu ser matchar verkligen inte min hy längre. Den ser typ gul ut. (Får gul nyans på sommaren. :P ) Undra vilken man ska köpa bara? Har ingen större koll faktiskt. Vet iaf att jag vill ha en ganska täckande som inte blir oljig och den ska passa blandhy, hehe.
Är lite sugen på att prova sekond skin foundation från Max factor, har hört bra om den. :)

Men nu ska ja nog duscha och lägga mig i sängen och kolla på en film innan ja sover. Är inte det minsta trött, fast det kanske inte är så konstigt när man ja har gått och lagt efter 5 på morgonen.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sara

tkr du ska prova Mary Kays serien. jag älskar den serie

2009-10-23 @ 10:51:53
URL: http://saraerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0